Mobile Check

Mobile Check – сервіс верифікації заміни SIM-картки

Mobile Check єдиний,  універсальний, доступний за ціною сервіс для членів  Асоціації, для  здійснення  перевірки статусів заміни SIM-карток у 3-х основних операторів перед виконанням  високо ризикових операцій*, пов’язаних з використанням номеру  мобільного телефону клієнта.    

*високо ризикова операція – ступінь ризику операцій кожен учасник визначає для себе індивідуально в залежності від особливостей бізнес-діяльності.

Інтерфейси  Mobile Check:

API–інтрефейс – передбачає  інтеграцію з системами банку/фінансового сервісу, для автоматизованої перевірки статусу SIM картки перед високо ризикованими операціями за рахунком клієнта, наприклад, при відновленні доступу, при ідентифікації клієнтів в кол-центрі, при збільшенні лімітів, тощо

Web–інтерфейс – розділ в системі Anti-Fraud HUB, в якому співробітники, які здійснюють онлайн моніторинг або проводять розслідування шахрайських операцій, мають можливість перевірити статусу SIM картки в режимі онлайн, вказавши   номер телефону у web-формі.

Алгоритм верифікації заміни SIM-картки:

  • Банк/фінансовий сервіс відправляє номер телефону Держателя ПК в міжнародному  форматі через API/ web-інтерфейс до  Antі-Fraud HUB.
  • Anti-Fraud HUB модифікує запит в індивідуальний формат мобільного оператора та маршрутизує запит на його API.
  • Мобільний оператор перевіряє, чи здійснювався перевипуск SIM-картки.   
  • При відсутності ознак заміни SIM-картки надає по API до Anti-Fraud HUB  відповідь НІ, інакше відповідь – ТАК.
  • Anti-Fraud HUB маршрутизує відповідь банку/фінансовому сервісу/ надає відповідь у web-інтерфейсі Antі-Fraud HUB.
  • В разі отримання позитивної відповіді на запит банк/фінансовий  сервіс   реалізує  заходи з мінімізації ризиків клієнта.

Підключення  банків та фінансових сервісів:

  1. Підписують додаткові угоди до вже існуючих договорів  з Асоціацією 
  2. Отримують доступ до Web-інтерфейсу в Antі-Fraud HUB.
  3. Починають виконувати перевірки через Web-інтерфейс
  4. Роблять одну інтеграцію до єдиного API  Antі-Fraud HUB.
  5. Вбудовують автоматичні перевірки в свої бізнес-процеси.

Розрахунки здійснюються щомісячно :

  • Кліринг та сетлмент здійснює Адміністратор.
  • Банки та фінансові сервіси  оплачують направлені  запити.
  • Мобільні оператори отримують  комісійну винагороду за надані відповіді.

Контактна особа з питань підключення  до Mobile Check –  Олексій Красюк, [email protected], 066-465-99-33.