Новини платіжного ринку від ЄМА
Команда Open API Group розширює функціонал: тепер користувачі зможуть отримувати детальні виписки по рахунках за останні 30 днів. Про цю та інші новини ви можете прочитати в “Новинах платіжного ринку від ЄМА”, де ми двічі на місяць публікуємо коротку вижимку головних новин платіжної індустрії, щоб ви не пропустили нічого важливого
#ті_самі_підсумки
GR, PR ТА КОРПОРАТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ
1. Open API Group розпочала підготовку до MVP 1 (клієнтська згода).
2. На регулярних зустрічах підгрупи з розробки специфікацій Open API Group закінчилось опрацювання специфікація MVP 1 (залишки по рахунках) ver 1.0. Розпочинається опрацювання специфікація MVP 2 (виписка по рахунках, до 30 днів).
3. Команда OPЄN API GROUP та OPEN API HUB продовжує зустрічі з технічними та бізнесовими командами учасників ЄМА, які планують прискорити розгортання рішення для відкритого банкінгу. Телефонуйте 0503116721, [email protected] для призначення зустрічі.
4. 1 та 15 серпня відбулося обговорення бачення НБУ щодо миттєвих платежів, в т.ч. підходи до просування та клієнтського досвіду при здійсненні кредитового та миттєвого кредитового переказу.
ANTIFRAUD ДЛЯ ГРОМАДЯН
1. Постами Школи Кібербезпеки ЄМА на тему платіжної безпеки протягом першої половини серпня 2024 року охоплено 69 921 громадян України.
2. 9 серпня відбувся захід для молоді “Молодіжний квартал безпеки”, організований у партнерстві з Молодіжним центром “Кома”, ГО “Кроп Robots” та Управлінням патрульної поліції у Кіровоградській області. Учасники дізналися, як захистити себе в онлайн-просторі, ознайомилися з антишахрайською онлайн-грою “Здолай шахрая!”, розробленою Асоціацією “ЄМА”, а також отримали інформацію про проєкт BRAMA, який спрямований на протидію дезінформації та пропаганді.
11 серпня в Ржавецькій сільській бібліотеці-філії представники ГО “Грін-Ландія” провели заняття з медіаграмотності для дітей “Здолай шахрая”, використовуючи онлайн-гру “Здолай шахрая”.
Станом на сьогодні, за допомогою онлайн-гри “Здолай шахрая” 67 488 громадян поліпшили свої навички з платіжної безпеки та кібергігієни.
ANTIFRAUD ДЛЯ ЧЛЕНІВ ЄМА ТА ДЕРЖАВИ
1. 13 серпня заступниця Директора, Керівниця ФБР і К на запрошення Українськго радіо поспілкувалась з ведучою Тетяною Малишевою на тему проблематики дропів/грошових мулів та європейських тенденцій розвитку цього явища
2. На запит Міністерства Цифрової Трансформації України надаються консультації з питань євроінтеграції за
напрямком кібербезпеки.
3. Розпочато підготовку до засідання Форуму Безпеки Розрахунків та Кредитів, яке відбудеться у гібридному форматі 5 вересня. Програма та реєстрація за посиланням.
4. Продовжується підготовка та реєстрація на міжгалузеву мультивендорну конференцію ЄМА з кібербезпеки – SOC DAY Ukraine 2024. !Пільгова ціна на квитки діє до 1 вересня!
5. Члени ЄМА продовжують використовувати сервіси AntiFraud HUB для попередження та розслідування шахрайств в платіжній та кредитній сферах.
Fraud Payments Tracker
Fraud Payments Tracker – сервіс відслідковування та блокування несанкціонованих переказів
- 16 організаціями відправлено 1017 алертів на загальну суму 10,9 млн. грн.
- розподіл по типам шахрайства
- 10,5 хв. – середній час опрацювання алертів
- більше ніж 177 тис. грн. доступні для повернення клієнтам Моно та Ощадбанку
Сервіс “БД Інциденти”
Сервіс “БД Інциденти” – база підтверджених випадків шахрайства
-
16 організаціями зареєстровано 1 214 інциденти
-
14 211 перевірок підтвердили наявність негативу, що дозволило 31 члену ЄМА попередити шахрайство
- 4 банкам надаються консультації щодо використання API для перевірок негативу та реєстрації інцидентів
Mobile Check
Mobile Check – універсальний сервіс верифікації (3 в 1) заміни sim-карток за номерами Vodafone, lifecell та Kyivstar, що має API та web-інтерфейси та враховує заміни фізичних sim-карток на e-sim-та в зворотньому напрямку. Сервіс працює без абонплат.
- 978 високоризикованих замін sim-карток виявлено користувачами сервісу
- 0,37 сек. – середній час верифікації
Crime Check Online
Crime Check Online 2:00 – нова версія сервісу взаємодії банків та фінансових установ з Кіберполіцією щодо підтвердження інформації про отримувачів неналежних переказів згідно заяв потерпілих
-
отримано 2 818 запитів по карткам 36 емітентів
-
93 % – відсоток опрацьованих запитів (наданих відповідей та відхилених запитів)
-
середній час опрацювання запиту – 10,10 годин
-
Укргазбанком проводиться інтеграція API з метою автоматичного отримання запитів в системи банку
CardHolder Verification
CardHolder Verification – сервіс верифікації власника картки, що дозволяє встановити відповідність власника картки заявленим даним
- більше ніж 1 млн. 800 тис. грн. потенційних втрат від шахрайства попереджено
- щоденно в середньому виявляється 25 невідповідностей власника картки
- 372 невідповідності власника картки виявлено завдяки сервісу, що на 23% більше ніж за попередній звітній період
- 0,8 сек. – середній час верифікації
Автоматизація боротьби з шахрайством підвищує ефективність роботи учасників платіжного ринку. Приєднуйтесь до Асоціації та використовуйте сервіси ЄМА!
Безпечного спокійного серпня!
Команда ЄМА